יום שני, 17 במרץ 2014

גאומטריה בטבע - המנגינה של אלוהים

עכשיו, אחרי שיעור זן-שיאצו שהוקדש כולו לעבודה על הבטן ולדרכי דיאגנוזה, מבקשת לספר משהו אישי.
המסע שכל אחד מאיתנו עובר הוא לא יאמן. דרך אמונה וספק, מחלה ובריאות, בחירה בחיים או במוות, מנעד רגשות עוצמתי ועוד הרבה.
בתוך המסע האישי שלי, והמתנות שאלוהים נתן לי, היו תמיד שני צדדים. זה שמאמין ללא ספקות ורואה את היופי, הסדר והחוכמה שבממלכת הבריאה, ומולו את הספקן, שלא מבין את הקסם.
איך הם הולכים יחד? אחדות עם הפרדה? עוד אין לי תשובה, ואולי לא תהייה לעולם. אולם, בעולם האחדות, התחברתי לפני שנים רבות ליופי שבתבניות האור ובפליאה שמעוררים בי תבניות הגאומטריה המקודשת.
לראשונה קראתי זאת בספר התקדשות של אליזבט הייך, לפני כ 30 שנה. פתאום היה מישהו שהסביר לי את מה שחשתי בתוכי. את הידיעה הפנימית שמתמטיקה וגאומטריה, חיוניות לחיים, וחיים זה מבחינתי יכולת ריפוי.
על הר בסיני, בפורים 2004, קיבלתי תשובה מהיקום. נכנסתי אל תוך המארג האינסופי ממנו מורכב הכל, מארג חלל וזמן, והתחלתי לקטוף מידע. כיוון שמרידיאנים דיברו אלי כל השנים, לשם כיוונתי את השאלות, והתשובות הלכו לכיוון זה.

במילים פשוטות, אני מבקשת להביא את הניגון. המחבר בין אדם לעצמו, משפיע על הסביבה וקיים בכל חומר חי.



עולמנו נברא בקוטביות:  חושך - אור, חום - קור, מנוחה - מאמץ וכו'. הסינים קראו לזה YIN / YANG.
קוטביות זו מייצרת שדות מגנטיים בעוצמה משתנה ומתאפשרת תופעת ההדהוד כמו במיתרי הפסנתר או באדוות המים. שדות אלו הינם מעגליים וספירליים, מכאן שלמעגל ולספירלה  משמעות בתנועת החיים,וכשמביטים בזרימת מים בנחלים, או בים, תמיד יש שם תנועה מעגלית.


המבנה הגאומטרי הבסיסי שמכיל את כל הקיים הינו תפוח שבחילוף אותיות הופך לפתוח, ובמבט אבסטרקטי, זהו טורוס, 'ביגלה' עם חור דרכו זורמת האנרגיה. כל יצור חי מוקף ומכיל מבנים אלו.
טורוס
כשהוא מופיע כמקבץ כדורים קוראים למבנה זה פרח החיים. הוא מכיל  את תבניות הגאומטריה מקודשת, כמו גם את עץ החיים הקבלי.  ניתן למצוא אותו בכל פינה בכדור הארץ. וגם במסרים מחוץ לכדור, כמו במעגלי תבואה.

פרח החיים
כשמתבוננים בפרח החיים כצל של סדר גבוה יותר, מגיעים למבנה גאומטרי המורכב מ 64 פירמידות.
64, הן גם אפשרויות הצרופים בין חומצות הגרעין, דנ"א, מהן נוצרים החלבונים בכל גוף חי, נמלה, פיל ואדם. במבנים אלו אצורה חכמת הבריאה
64 פירמידות מטילות את צל פרח החיים
 גאומטריה מקודשת מורכבת מחמישה מבנים בסיסיים:  חמשת המוצקים האפלטונים. כולם הינם מוצקים תלת מימדיים המוכלים בתוך כדור (טורוס) במנוחה מוחלטת, כלומר, נשענים עם כל הקדקודים על שולי הכדור.
הדמיה של טורוס ובתוכו אחד או יותר ממבנים אלו, תביא לשינוי אנרגטי מיידי ולהעצמה. מוזמנים לנסות במדיטציה הבאה.

מבנים אפלטוניים

מבנים אלו משתקפים בטבע. הם נמצאים בכל ירק ופרי. מהם אנו ניזונים, כלומר אנו בנויים מתבניות גאומטריות.
במקום לאכול ישירות את אור השמש, אנו ניזונים מצמחים שניזונו מאור שמש ומים בתבנית מסוימת, וכך מכניסים אור זה לגוף ובונים אותו.

גאומטריה מקודשת בפרות וירקות
כרובית האלמוג

הבנת את זה?

בהמשך, על תבניות גאומטריות ומרידיאנים





2 תגובות:

  1. תודה רבה לך נעמי היקרה על המאמר המדהים והמחכים. בצירוף מקרים מדהים אני מנסה דווקא בימים אלה למצוא את "התקדשות" בערימת הספרים שלי. רכשתי את העותק של תרגומו הראשון לעברית שנקרא "חניכה לאמת" מידי המתרגמת ציפורה הלפרין מזכרון יעקב. בביקורי אצל המחברת אליזבט הייך בשוויצריה, באוגוסט 1984, קיבלתי מידיה כמתנה בצירוף הקדשה אישית, את ספרה (בגרמנית) "טארוט", שגם בו -בפרק המסביר את קלף הטארות השביעי - יש התייחסות מעניינת ל"פרח החיים", שזו כמובן הסיבה בגללה אני מחפש כרגע את שני הספרים.

    השבמחק
  2. תודה מאיר. ניסיתי במילים הכי פשוטות. כל משפט מכיל בתוכו עוד המון.

    השבמחק